Klienti cestovek získají odškodnění za zpožděné kufry
Komplikace s dopravou zavazadel do cílové destinace, které v nedávné době postihly české cestovatele odlétající z letiště Václava Havla v Praze, nyní začínají řešit první cestovní kanceláře. Skupina cestovních kanceláří DER Touristik, která zahrnuje také cestovní kanceláře Fisher a Exim Tours, již přišla s kompenzačním programem pro své klienty.
Nárok na odškodnění vzniká klientovi, pokud svůj kufr v cílové destinaci nedostane do 12 hodin po příletu. Následně má pak klient za každých 12 hodin nárok na odškodnění až do výše 5 tisíc korun, maximálně si může nárokovat 1o tisíc korun. Odškodnění platí i zpětne pro klienty se zájezdem začínající po 30. červnu.
Cestovní kanceláře ze skupiny DER Touristik navíc pro nové klienty připravují novou variantu oblíbeného pojištění, u kterého bude pojištění zpoždění zavazadel zahrnuto a připlatíte si za něj jen 40Kč.
Situace na letišti Praha v souvislosti s odbavováním zavazadel by měla být dle webu letiště již stabilizována, nyní dochází pouze ke zpožděním některých letů.