Nová možnost reklamace zavazadel

Další technickou "vymožeností", kterou lze nově na letišti Praha vyzkoušet se stává samoobslužný kiosek reklamací zavazadel. V testovacím režimu nový přístroj funguje pro ohlašování ztracených zavazadel na prvním i druhém terminálu.

Zdroj: Letiště Praha
Zdroj: Letiště Praha

"Ve spolupráci s Letištěm Praha jsme se rozhodli zavést do zkušebního provozu nový způsob reklamací ztracených zavazadel, který zlepší jak uživatelský komfort cestujících, tak i práci našich zaměstnanců, kteří tyto reklamace vyřizují. Cestující, kteří po příletu v rámci Schengenského prostoru nenajdou na výdejovém pásu svá zavazadla, mohou nově vyplnit reklamační formulář dle konkrétní aerolinky přímo prostřednictvím reklamačního kiosku a uvést v něm i adresu, kam chtějí zavazadla doručit. Do testovacího režimu se zapojily například společnosti Air France/KLM, Lufthansa, Swiss Air Lines, Austrian Airlines, SAS nebo airBaltic, o jejichž odbavení se na Letišti Václava Havla Praha staráme," uvedla Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí Czech Airlines Handling. 

V rámci našeho regionu se jedná o novinku, podobné zařízení však již funguje například ve Skandinávii. Díky výběru až devíti jazyků přístroj může využít i anglicky nehovořící cestující.

*Zdroj fotografie, informací a části textu: Letiště Praha