Pražské letiště láká obyvatele New Yorku na návštěvu České republiky

Pražské letiště dnes spustilo marketingovou kampaň připravovanou ve spolupráci s agenturou CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeskou centrálou cestovního ruchu. 

Reklamní plochy, umístěné ve vlacích newyorského metra (cca. 1 000 reklamních pozic) a ve vestibulech dvou zastávek metra na Manhattanu (80 reklamních pozic), lákají americké obyvatele na návštěvu České republiky.

Zdroj fotografie: Letiště Praha
Zdroj fotografie: Letiště Praha

"Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy," říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. "Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita," dodává Václav Řehoř. 

Součástí kampaně, která poběží až do konce letošního roku, jsou i webové stránky - https://www.prague.eu/en/seeitlive

Zdroj fotografie: Letiště Praha
Zdroj fotografie: Letiště Praha

"Každým rokem se zvyšuje zájem amerických občanů o Českou republiku a my jsme rádi, že díky této kampani se dostane nejen Praha, ale i střední Čechy ještě více do povědomí tamních obyvatel. Střední Čechy mají určitě co nabídnout. Kraj nabízí opravdu široké spektrum památek, aktivit, krásnou přírodu, ale i pestré možnosti ubytování," říká ke spolupráci Markéta Wernerová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu. 

Letiště Praha se svými partnery chce na tento projekt navázat i v následujícím roce. Na podobnou kampaň se tak v roce 2019 mohou těšit především obyvatelé asijských zemí. 


*Zdroj informací a části textu: Letiště Praha